3CX V16: pasul următor pentru 3CX - un salt calitativ pentru industria comunicațiilor
Apr 11, 2019    
Announcement, News    
490

3CX V16: pasul următor pentru 3CX - un salt calitativ pentru industria comunicațiilor

3CX, producătorul sistemului de comunicații de nouă generație, introduce versiunea nouă ATC 3CX v16. 3CX v16 preia comunicările de afaceri la un nou nivel de calitate. Un centru de apel integrat și un centru de contact permit clienților să se conecteze direct cu companiile prin intermediul site-ului - chat și voce - complet gratuit.

3CX v16 facilitează clienții să ia legătura cu compania dvs., oferind în același timp tehnologii puternice și eficiente de gestionare a apelurilor - call center cu distribuția apelurilor în funcție de calificările operatorului, un serviciu de monitorizare a calității serviciului web (SLA) și o gestionare îmbunătățită a înregistrării apelurilor. Angajații recunosc imediat clientul și istoricul apelurilor prin integrarea modernă cu sistemele CRM.

Pe lângă centrul de apel și centrul de contact, noul 3CX dispune de performanțe îmbunătățite, noi tehnologii de securitate, instrumente de administrare îmbunătățite, chat, videoconferințe și integrare cu Office 365. Acesta este primul sistem de comunicații din industrie care funcționează cu succes pe Raspberry Pi.

default name
Cu cât este mai ușor pentru clienți să comunice cu mediul de afaceri, cu atât mai bine. Noul widget de comunicare 3CX Live Chat & Talk permite unui vizitator al site-ului dvs. să înceapă un chat cu un singur click sau să facă un apel la echipa dvs. de vânzări. Aceasta este calea cea mai ușoară și complet liberă de a comunica, care, în plus, este comod utilizată de angajații dvs.

Unicitatea widgetului 3CX este nu numai în chat-ul integrat pentru site, ci și prin faptul că chat-ul poate fi transferat oricând într-un apel vocal. Pe de o parte, veți obține noi clienți fideli și, pe de altă parte, angajații nu trebuie să stăpânească și să monitorizeze serviciile de comunicații terțe care necesită o plată lunară. Modulul widget 3CX Live Chat & Talk vine ca un plugin WordPress și se instalează destul de ușor. În plus, poate fi adăugat la orice site folosind un script. Widgetul nostru este o adevărată inovație pe piața PBX.

Centrul de apel integrat într-o nouă generație
Desigur, am ținut cont de cerințele afacerii moderne la un call center de calitate. Noul 3CX vine cu un modul de call center complet reproiectat:

  • distribuirea apelurilor primite, în funcție de calificările operatorului;
  • obținerea de informații despre clientul apelant de la multe CRM-uri populare și fixarea apelului pe cardul client;
  • monitorizarea calității serviciului (SLA) într-o fereastră separată a operatorilor PBX;
  • rapoartele actualizate privind performanța operatorilor;
  • gestionare îmbunătățită a înregistrării apelurilor: căutare avansată, recunoaștere text, arhivare în Google Drive sau NAS;
  • teamwork 2.0: chat, WebRTC-softphone, integrare Office 365.
default name
3CX v16 face munca colectivă în organizația dvs., chiar mai eficientă:

  • softphone-ul de navigare pe tehnologia WebRTC vă permite să apelați direct din browser sau să gestionați convenabil telefonul IP de pe desktop sau softphone-ul mobil 3CX pe telefonul smartphone;
  • integrare completă cu Office 365. Sincronizarea contactelor și starea utilizatorilor în timp real. Integrarea rulează pe partea serverului 3CX și acceptă toate abonamentele Office 365;
  • îmbunătățirea chat-ului corporativ 3CX acceptă acum transferul de fișiere, imagini și emoji;
  • suportul pentru distribuitorii CRM vă permite să efectuați apeluri direct de la interfața sistemului CRM.


Videoconferințe integrate pe standarde deschise - 3CX WebMeeting Uitați de abonamentul scump al unui serviciu terț de conferințe video. 3CX Web Conferencing integrat oferă câteva caracteristici unice:

  • apel direct de la un telefon obișnuit la o conferință web;
  • calitate excelentă a apelurilor datorită optimizării lățimii de bandă;
  • rețeaua globală de servere pentru videoconferințe pe infrastructura Amazon și Google pentru a asigura o stabilitate ridicată a serviciului
  • prezentarea ecranului dvs. la conferință - fără a instala pluginuri speciale;
  • asistență pentru seturile la preț redus de conferințe video Logitech Conference Room;
  • organizați întâlniri online fără costuri suplimentare și explorați sistemele de conferințe web ale unor părți terțe.


Mai multă siguranță, mai puțină administrare

default name
3CX v16 facilitează mai mult munca integratorilor și administratorilor de sistem datorită următoarelor inovații:

  • manager instanță 3CX (Multi Instance Manager) - gestionați și monitorizați mai multe servere PBX 3CX dintr-un singur portal de administrare;
  • sincronizarea automată a numerelor de extensie 3CX și utilizatorii Office 365 - gestionarea ușoară a utilizatorilor PBX;
  • securitate avansată;
  • lista neagră globală a adreselor IP este o listă actualizată constant de surse de amenințări, completate personal de utilizatori;
  • actualizare automată a PBX și a sistemului de operare;
  • accesați din interfața de administrare 3CX numai de la adresele IP autorizate;
  • instalarea aplicației 3CX pe Raspberry Pi pentru sisteme cu până la 8 apeluri simultane;
  • Reducerea semnificativă a cerințelor procesorului și a memoriei pentru instalarea pe un server VPS cu capacitate minimă;
  • RTCP statistici de protocol pentru monitorizarea calității apelurilor VoIP;
  • funcția "Copia Utilizatorului" - crearea unui nou utilizator 3CX bazat pe unul existent; alte îmbunătățiri pentru administratori.


TESTARE GRATUITA