Cum să gestinonezi echipa de acasă?
May 08, 2020    
Articole    
354

Cum să gestinonezi echipa de acasă?

Cît lucrăm de acasă managerii RTS au elaborat o listă ce o să vă ajute la administrarea proiectelor de la distanță.
Suntem bucuroși să o împărtășim cu voi.

✅Lipsa supravegherii
Administratorii se îngrijorează adesea că lucrătorii la distanță nu vor lucra la fel de mult ca colegii lor din birou. Mulți angajați, pe de altă parte, se luptă pentru adaptarea la managementul la distanță și simt nevoia să-și demonstreze etica în muncă rămâne intactă.

✅Izolare socială
În timp ce colegii introvertiți pot prospera lucrând singuri, membrii echipei extravertite pot găsi lucrări izolate de la distanță și singuri. Mai ales că, în prezent, nu există socializare în afara orelor! Sentimentele de izolare pot duce la ca angajații să se simtă deconectați de organizație, de aceea este important să abordați acest lucru printr-o comunicare regulată.

✅Noi distrageri
Tranziția la lucrul de la distanță a fost atât de bruscă, încât membrii echipei tale pot face față cu spații de lucru sub-optime. Și, deși pledăm pentru existența unui spațiu de lucru și personal separat, acest lucru nu este posibil pentru toți. Deci, dacă echilibrează școala de casă cu munca sau funcționează dintr-un apartament de studio înghesuit, fiți atenți că toată lumea se simte provocată de noile lor lumi.

✅Lipsa informațiilor sau accesului
Adaptarea la munca de la distanță necesită timp. Trebuie descoperite noi moduri de comunicare, trebuie localizate informațiile și trebuie învățate tehnologii noi. Ca urmare, sarcinile pot dura inițial mai mult până la finalizare, iar nivelurile de stres pot fi mai mari decât în mod normal.

✅Minimizați sentimentele de singurătate și lipsa de supraveghere prin stabilirea unui program de check-in-uri de-a lungul săptămânii. Aceasta poate fi o combinație de întâlniri de echipă și 1-2-1 cu angajați individuali. Organizarea de evenimente sociale virtuale stimulează și moralul, așa că de ce să nu găzduiești o petrecere de pizza virtuală sau o noapte de karaoke cu colegii tăi!

✅Concentrați-vă pe obiective nu pe activitate
Când gestionați o echipă de la distanță, poate fi tentant să vă concentrați asupra cât de des este considerată activă a unei persoane decât asupra productivității. În schimb, stabiliți obiective orientate spre sarcini pe care angajații le pot atinge într-un interval de timp clar. Acest lucru ajută la crearea încrederii și arată o înțelegere a nevoilor lor individuale.

✅Stabiliți „regulile telecomenzii”
Stabilirea așteptărilor clare în jurul comunicării îi va ajuta pe angajați să își navigheze lumea nouă. Urgent? Vă pot apela pe aplicația dvs. mobilă. Sesiune de brainstorming? Organizat în avans folosind Webmeeting. Cereri ad-hoc? Te pot prinde pe chat. Faceți-vă disponibil cât mai mult posibil, dar dacă nu puteți fi contactat, lăsați-l clar în jurnal și folosiți integrarea Office 365 a 3CX pentru a schimba automat starea PBX.

✅Individualiza
Mai presus de toate, în aceste momente provocatoare, adevărații lideri sunt capabili să empatizeze cu angajații lor, să ofere sprijin emoțional și să individualizeze. Întrebați-i pe angajați cum fac și, în special, cum se confruntă cu munca de la distanță? Dacă se luptă, ascultați-vă preocupările și ajutați-i să pună la punct un plan pentru a se simți mai controlat. Furnizarea unei serii de instrumente de comunicare va ajuta, de asemenea, oferind colegilor posibilitatea de a angaja „față în față” prin intermediul VC, prin chat, așa cum se întâmplă în viața personală sau prin e-mail pentru comunicarea formală.

✅Lucrul de la distanță este probabil să rămână mult după terminarea pandemiei covid-19, deoarece muncitorii care trăiesc fără viață și politicile de birou aleg să nu se grăbească. Potrivit Gallup, 63% din milenii ar schimba locurile de muncă în timpul perioadei de sfârșit de timp și, dacă se va alege între o creștere mică și o muncă la distanță, majoritatea lucrătorilor ar alege să lucreze de acasă. Aflați cum să gestionați acum o echipă de la distanță și pregătiți-vă pentru viitorul biroului.