Esti o persoana deschisa si comunicativa ? Iti face placere sa creezi legaturi si sa construiesti punti catre potentiali clienti ? Esti determinat sa duci lucrurile la bun sfarsit ? Te simti confortabil sa comunici la nivel executiv cu manageri din marile corporatii ?


Descrierea postului vacant:


  • cunoasterea produselor si serviciilor companiei;
  • crearea si dezvoltarea bazei de date a clientilor;
  • prezentarea produselor si serviciilor companiei;
  • abilitatea de a relationa cu clienti la nivel executiv;
  • completarea documentatiei corect pentru a putea activa noi contracte;
  • orientare catre obiective, focus pe excelenta si satisfactia clientilor.

Cerinte:



  • studii superioare finalizate;
  • cunostinte in domeniul tehnologiilor informationale;
  • abilitatea de a comunica cu specialisti in domeniul IT;
  • experienta in vanzari B2B ;
  • orientare la rezultat;
  • cunostinte PC;
  • capacitate foarte buna de negociere si comunicare.

Responsabilitati:


  • prezintarea si promoverea serviciilor si produselor ale companiei;
  • mentinere si dezvoltare a relatiilor cu clientii;
  • identificarea si contactearea potentialilor clienti noi in vederea largirii portofoliului;
  • negocierea si urmarirea contractelor comerciale cu clientii;

Beneficii:


  • oficiu confortabil in centrul Chisinaului;
  • remuneratie motivanta formata din salariu fix;
  • posibilitate de a activa intr-o companie mereu in crestere;
  • vinzarea produselor de top a companiilor renulite din lume
  • posibilitati de dezvoltare personala si profesionala;
  • activitate intr-un colectiv tinar si unit;
  • contract oficial de munca si pachet social complet;
  • salariu este creat din : salariu fix + % din vinzari
  • telefonie corporativa.

Grafic de munca:


  • Luni- Vineri de la 9.00 pina la 18.00.


Daca ai incredere ca abilitatile tale de vanzator, plus produsele si serviciile noastre pot schimba viata clientilor nostri in bine, atunci trimite CV-ul tau la office@rts.md dupa care te contactam noi pentru a stabili o intalnire.