default name

Ce reprezinta centrala telefonica Asterisk?

Asterisk este un software open-source care implementează o centrală telefonică de birou (în engleză: private branch exchange, PBX). Precum orice altă centrală de birou, permite unui număr de telefoane atașate să efectueze convorbiri între ele precum și să se conecteze către alte telefoane din exterior (incluzând PSTN).

Asterisk are două forme de licențe, softul fiind sub licență GNU General Public License (GPL), precum și sub o licența comercială care permite utilizarea codec-urilor licențiate, precum G.729. Cel care a inițiat Asterisk a fost Mark Spencer de la compania Digium. El este și în continuare principalul susținător al proiectului, multe alte zeci de programatori contribuind cu extinderi ale funcțiilor și prin raportarea problemelor. La început a fost proiectat să funcționeze sub sistemul de operare Linux. În prezent Asterisk rulează de asemenea pe OpenBSD, FreeBSD, Mac OS X, Sun Solaris și Windows de la Microsoft, cu toate că platforma „nativă”, Linux, este cea mai frecvent folosită.

Avantajele Asterisk

  • Indiferent daca ai 200 de interioare sau doar unul, secretara virtuala poate raspunde la telefon in locul operatorilor, conferind companiei tale o imagine solida in fata clientilor si oferind operatorului timpul necesar pentru a se documenta in ceea ce priveste identitatea clientului care apeleaza;
  • Poti lega centrala la un CRM, primind astfel informatii in timp real despre clientii care te suna, chiar inainte de a raspunde apelului;
  • Ai acces la rapoarte detaliate de trafic;
  • Distribuirea inteligenta a apelurilor, in asa fel incat sa minimalizezi costurile;
  • Update-uri constante fara a fi necesar alt hardware, o multitudine de extensii gratuite dezvoltate in permanenta de profesionisti din lumea intreaga;


Ce pierzi utilizand o centrala clasica in locul unei centrale VoIP bazate pe Asterisk

  • Ai roaming gratuit nelimitat direct pe smartphone-ul tau, oriunde ai acces la internet;
  • Poti inregistra toate convorbirile;
  • Nu ai limite privind numarul de interioare si conexiuni;
  • Telefonul nu suna niciodata ocupat. Secretara Virtuala (sistemul IVR) raspunde tuturor apelurilor, chiar daca sunt zeci de apeluri simultane pe acelasi numar;
  • Depanare si interventii de la distanta, rapid si accesibil in orice loc din tara;


Ce oferim?

  • Creare Centrala Telefonica VoIP Asterisk de la zero sau actualizarea celei existente;
  • Mentenanta profesionala, adaugari functii, modificare plan apeluri, etc;
  • Securizare Centrale Telefonice VoIP Asterisk impotriva atacurilor (inclusiv recuperare centrale compromise si resecurizare) precum si monitorizare activa;
  • Adaugare si modificare meniuri IVR in limba romana si engleza, voce de studio mixata;
  • Instalare si modificare extensii, cum ar fi: fax to mail, inregistrare apeluri, web CDR (call detalied reports), API pentru integrarea cu alte soft-uri, etc;
  • Instalare si configurare SMS Gateway: web-to-sms si sms-to-mail;
Consultare gratuita