CRM sau Customer Relationship Management

CRM reprezinta un cumul de instrumente de organizare a interactiunilor intra si inter departamentale, precum si a interactiunilor cu prospectii, clientii, furnizorii si alte companii.

Call Center

Clientii nostri sunt interesati sa isi imbunatateasca comunicarea in interiorul companiei precum si in relatia cu clientii. Sistemele de telefonie VoIP, fie open source sau solutii finite corporative pe care le oferim organizeaza si usureaza comunicare prin redirectarea apelurilor catre persoana potrivita cu un efort si intr-un timp minim. Un IVR (sau mesaj de intampinare) le permite clientilor sa selecteze o optiune care sa ii directeze la departamentul dorit. Grupurile de agenti, forwardurile si mesageria vocala ajuta companiile sa nu piarda niciun apel important. Fiecare companie beneficiaza de consultanta in alegerea echipamentelor hardware potrivite pentru nevoile, bugetul si solutia software.

Sistem eLerning

eLearning inseamna accesul la informatiile cele mai noi, dobandirea de noi cunostinte, invatarea continua, metode noi si eficiente de invatare. Daca invatamantul traditional este organizat pe grupe de varsta, cel online este organizat pe subiecte; la acelasi curs online, pot participa studenti de varste, pregatire, experienta profesionala diferite, provenind din toate zonele globului. In acest conext afacerea Dvs. Va creste mereu deoarece specialist vor fi instruti la fel, indeferent de aflarea lor geografica.

HelpDesk

In conditiile dezvoltarii companiei, problemele tehnice se intensifica si tind sa devina tot mai complexe. De cele mai multe ori, utilizatorii nu stiu cum sa gestioneze eficient toate aceste probleme si pierd mult timp incercand sa gaseasca solutii la aspecte ce nu tin de competenta lor. Serviciile helpdesk reprezinta un instrument esential pentru compania dvs. pentru a elimina toate aceste probleme care pot afecta productivitatea. Consultare gratuita