La inceput facem o mica incursiune in difinitia de «landing-page» ceia ce presupune pagina pe care un utilizator de internet ajunge atunci cand da click pe un link sau o reclama, si are un scop comercial. Practic este pagina pe care clientul tau “aterizeaza”. Pe aceasta pagina le puteti oferi informatii, pentru a va promova sau pentru a transforma un lead intr-un potential client.
Un landing page va atrage clientii proveniti dintr-o campanie de email marketing, un vizitator care a dat click pe un PPC (pay per click), etc. Poti construi landing page-uri de unde vizitatorul sa downloadeze un continut pe care i-l oferi (un ebook, un document, un curs) sau sa-si salveze alte oferte de marketing cum ar fi: studii gratuite, demo-uri, cupoane pentru un produs pe care il promovati.
Astfel, scopul acestul landing-page a fost promovarea produsului farmaceutic care va fi promovat prin intermdiul diferitor sisteme de publicitare (Google Adsense sau Yandex Direct)
Etapele elaborarii:
- Stabilirea necesitatilor elaborarii unui landing-page
- Acumularea materialelor informative despre produs
- Analiza portalurilor cu concurentii si a produselor analogice
- Crearea unui template si stabilirea culorilor
- Crearea machetei finale a landing-page
- Machetarea landing-page
- Plasarea pe serverul de productie
Versiunea finală: